Znaczenie zdrowej diety dla zdrowia seksualnego
Jeszcze kilkanaście lat temu niezmiernie trudno było kupić jakikolwiek towar. Teraz każdy konsument jest właściwie objęty przez reklamy i towary przeróżnych producentów. To on decyduje, co będzie pozyskiwał, a wytwórcy mogą jedynie cierpliwie czekać, aż zwróci szczególną uwagę na ich wyroby. Jednym z popularnych marketingowych chwytów są zapakowania promocyjne rodzaju opakowania z logo. W większości wypadków twórcy wypuszczają całą serię takich artykułów oraz zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne bardzo w szeregu przypadków pakuje się artykuły spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu swojego istnienia wydała jednostka gospodarcza Wedel. Co poniektóre smaki czekolad i ptasie mleczko doczekały się kolorowych zapakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić w związku z tym wolno czekoladę z wizerunkiem polskich Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. oraz 60. ubiegłego wieku. W opakowania promocyjne od czasu do czasu wkładają też korporacje kosmetyczne. Np. firma Avon co jakikolwiek czas wypuszcza limitowane tusze i cienie. Popularne są także świąteczne opakowania kremów czy balsamów.
5. Usługi