Możliwość komentowania Analiza cyklu koniunkturalnego: hossa i bessa. została wyłączona

Ekonomia współdzielenia: model biznesowy i wyzwania.

Jak powiększyć zyski swojej firmy?
Zysk to z pewnością coś ważnego dla każdego człowieka prowadzącego firmę. Jednak nikt nie powiedział, iż trzeba dążyć do jak największego, chociażby oszczędzając na jakości usług bądź zmniejszaniu pensji dla własnych pracowników. To mocno krótkowzroczne myślenie, ponieważ w końcu klienci potrafią docenić świetną jakość usług, standard obsługi, itp. To co w takim razie robić, aby firma, którą prowadzimy osiągała o wiele lepsze wyniki finansowe? A weźmy chociażby w rachubę to, aby rozdawać swoim klientom – raczej tym najbardziej intratnym, wszelkiej maści gadżety, np. kubki czy parasole reklamowe.
W sumie nie musimy koniecznie ograniczać się do takich klientów, którzy dają dla nas największe zyski. To wszystko zasadniczo zależy od naszych funduszy. Pewnie kiedy rozdamy 200 kubków – a w końcu kubki reklamowe są w każdym przypadku czymś mile widzianym, i tak inwestycja powinna się nam zwrócić. Nawet jeśli rozdamy je dla całkowicie nieznajomych ludzi, którzy zapewne nie skorzystają ze świadczonych przez nas usług. To bardzo dobrze, gdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę, że torebki reklamowe i reszta są dobrym pomysłem, ponieważ to automatycznie sprawia, iż jego firma staje się o wiele lepszym, przyjaźniejszym miejscem – i oczywiście sporo lepiej zarabiającym. Warto mieć to na uwadze.

1. Wejdź

2. Przeczytaj to

3. Przejdź do strony

4. Sprawdź to

5. Tutaj

Comments are closed.